Heja heja heja


Idag har varit en väldigt rolig idag måste jag påstå.
Matten gick otroligt fort och jag räknade ganska mycket, och sedan blev det dags för bosses lektion som han började med att skrämma upp os med att säga att vi ska göra prov. Hela klassen blir helt förskäckta och alla skriker nej. Det visade sig efter nån minut att det bara var reptionsuppgiter. (Tur). Sedan blev det christers lektion, då var christer sjuk så vi fick ha Kerstin. säger bara (HAHA) fick sluta tidigare och fick på lunch. Sen hade vi ingen engelska, jippie. Fast då hade vi hål timme från tjugo över tolv till fem i tre. Då gjorde vi verkligen inget. Vi sjöng gick runt i skolan och skrattade. Förresten skrattade alla åt mig när jag skratta i matsalen. Britta sa att jag lät som en damsugare. Men JAG ÄR FAKTISKT FÖRKYLD! haha
Sen blev det äntligen data dags fem i tre. Vi skulle rita oss själva i word. Jag räckte ut tungen. haha
Sen blev det hem dags, nu behöver jag snus eller cigg men är tom händ. Typiskt. ska ringa muppen och kolla om hon kommer hem snart, hihi hon har snus :)
Nu ska jag gå ut med hundarna och sen ska jag sola. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback