En vanlig dag

Idag har jag nördat jätte mycket oc och stor städat mitt rum. vid sex kom mamma med kebeb, satt mycket fint! Sedan drog jag in till stan och träffade linus, vi myste och kollade på American Pie band camp utan svensk text för dt fanns inte. haha dt var lite kul :D Sen så gick jag hem runt kvar över elva och han till hans bror.. nu sitter jag här och har ont i huvudet och är trött.

Imorgon kommer elin till mig runt fyra ngn gång, sen vid sju ska vi in till rese för att sen ta bussen ut till bbg för att festa loss hos chrille.. ska bli mycket trevligt!

När jag precis går av bussen får jag ett sms av filip, blir helt chockad över d jag läser och fattar inte ngt alls. jag gav ju upp hoppet om honom bara för att jag inte hade fått ngt svar av mina sms. men nu kom oförklaringen och vet inte om jag ska tro på dt. men iallfall så får jag se hur jag gör med dt när han kommer hem på söndag. allt är så komplecerat just nu.. helvete

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback