Chrille är bra !

Gårdagen blev en mycket lyckad kväll, måste jag få påpeka!
Träffade alla vid busshålltsplatsen på resecentrum,på bussen kommer det en tjej med rosa kanin öron på huvudet. Alla lägger på ett asgarv. Sedan var dt dags att gå av, och dt gick ju kanon bra att gå i snön, haha! Kommer dit, natta drar in mig där alla var och säger här calle har du alexandra, (pinsamtsomfan) Det ända jag och elin hade med oss var 3 cider men mer blev dt vill jag lova! Jag höllde i mig två groggar och två öl efter våra cider, och smakade av alla. Kvällen blev riktigt lyckad. Chrille är världens snällaste person fan. Jag spenderade iallfall hela kvällen i köket med calle sara och hennes pojkvän och martin ett tag tills han drog hem.. Ajuste kanin öronen dök upp på festen med hennes fjortis kompis och pontus och freddie. Dt var lite små kul. Men iallfall rasmus var ju där, lite kul att träffa på dig där, inte visste jag at du kände mimmie va fan. Lite små kul att man träffar på msn folk från vadstena sådär. hihi..Aja drog ifrån chrille vid kvart över tolv fr att gå till bussen, bussen var jätte sen och alla såg ut som snönmonstren hihi!Stod och pratade med calle medans vi väntade. Bussresen var nog fan dt roligaste jag varit med om. Dt sitter fyra gamligar där bak, ena ligger däckad. (HAHA) jag och madde sticker bak och sitter och dricker vin med dom ur själva förpackiongen för dom hade inga glas, äkligt skojj! Ena tanten skriker vakna då gris, HAHAHA. jag tror att jag nästan kissade på mig ett tag där.. haha! Sen kom jag och elin hem till mig runt två och la oss i sängen och smsade med folk. Jag låg även och kollade på sporten, folk åkte skidor. hihi!

Nu sitter jag här och är bakis och mår inte bra alls. Filip har även kommit hem, jippie =)
Väntar på brokolii paj, sedan ska jag hem till pappa och sova...

Mitt lov har varit mycket bättre än väntat faktiskt. Jag har alltid haft något att göra och har fått spenderat det med dom jag tycker mest om, förutom filip då. men men har iallfall haft dt mycket bra.
Höjgpunkterna:
Mickes fest
Simhallen med Johanna
Film med linus
Muppdagen och chrilles fest

Nej nej, maten borde vara klar nu, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback