Alla hjärtans dag

Idag är det den 14 februari alltså är det alla hjärtans dag. Jag tycker det är överskattat helt klart!
 Men sitter ändå bara hemma och svullar massor godis och tycker synd om sig själv bara för att man inte ha någon när alla andra har. Så idag jag ska inte göra något speciellt utan jag ska hem till jens se på rena rama rolf och spela Xbox och dricka alkohol faktiskt.

Igår var jag hemma hos Filip, vi kollade på sällskapsresan och myste. Jag var elak igår, men jag var elak på ett sett så det blev ironi åt allt. Han fick t.ex inte blunda på 12 minuter. hehe!

Nu ska jag gå och platta håret och sedan ta någon macka och äta. Min buss till skolan går 12:01, egentligen börjar jag tio men jag orkade verkligen inte ha idrott idag så jag tog en sovmorgon. Busig jag är!

Jag vill inte ha dt så här mellan oss längre, vad är dt jag måste göra för att dt ska kunna bli bra igen ? KAN dt någonsin bli bra igen är frågan ?
snälla isabelle ge mig ett svar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback