7seven

Igår var det alltså den 10 Februari och det menade att det var 7seven i cupolen. Först blev det förfest hos elins storebror i tannefors, sedan drog jag och johanna och mötte isabelle på stationen runt halv nio. Sen bar det av till cupolen där shake some as bitchen lixom! Tiden gick overhört fort och det var yper kul tyckte jag. Sedan runt tolv sket sig allt, men det gick ändå. Kvällen får en 7 av mig, och sedan en femma efter klockan tolv. Det var meningen att jag skulle ha sovit och zebbo, men jag mådde verkligen inge bra, bråkat med typ alla, alla var piss off så jag drog hem. Somnade typ direkt, eller pratade lite med zebbo i telefonen. Men vi ska leka på lovet :) hihi

Nu väntar jag på min far, jag ska plugga idag. CP TRÅKIGT!

Idag kommer även Eva med barnen från borås. Det kommer vara fullt hus men jag sover ju ändå aldrig på nätterna när det är skola.. hmm!
Hejdå

p.s förlåt d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback