04:10

Först i fredags hade jag och britta jätte kul på datalektionen. Sen stod isabelle vid vårat omklädningsrum, då åkte vi hem till mig och kollade på kalleblomqvist och hade mysigt. Sen i går åkte jag in med pappa till ikea och köpte en ny mobil. Sen när jag kom hem åt jag nudlar sen gick jag ut på en promenad med bella  sen hem till mig och lägga in musik på hennes mobil. Sen kollade vi på Girls just want to have fun, sen drog jag in till grannen och kollade på melodifetivalen ett tag, sen pallade jag inte låtarna mer sådå gick jag och mötte isabelle friberg vid bussen. Sen gick vi hem till mig och satt vid datorn och sen kollade vi på lilla Eva och Adam, jag somnade dock. Sen gick vi in till mitt rum och satt vid datorn, pratade med fille och stocken. sen somnade jag igen. Sen satte jag mig vid datorn igen och där satt jag och isabelle till tio över fyra och hade uppestittanatt med fille och stocken. Tyvärr förlorade vi för jag orkade inte mer. Sen vaknade vi vid tio i tolv. Åt frukost städade och sen så följde jag hene till bussen sen gick ja hem och städa lite till sen så kom jörgen och hämtade mig. Och så klart så glömde jag mina skor där, typiskt! Nu sitter jag här och är helt förstörd. Är något fruktansvärt trött, det är inte isabelle hon är knäpp. Ska gå och sova lite! Godnatt!

p.s Jag tror seriöst att jag gillar dig starkt! d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback