vilken kväll.....

Gårdagens kväll blev något som inte går att förklara, kvällen var jätte bra tills vi kom till en fest i ekholmen. Där spårade allt ut genom en person. Jag tror nog aldrig att jag har varit så arg i mitt liv. men men lungnade ner mig efter ett tag. Vi två kom jag och bella till marcus och åt kebab sedan vid tre mötte jag upp johan och lövet och tog sedan en taxi till johan för att äntligen få sova!

men fick jag sova?
Nej det fick jag inte. Vi somnade runt sju på morgonen och idag är jag hur trött som helst! men som vanligt var det mysigt, tycker jag iallfall! Jag är riktigt seg i kroppen idag, kom hem från johan runt tre. Sen vid fem åkte jag hem till min pappa och nu kom jag nyligen från bella. Vi var tvunga att prata lite om gårdagen.

Jag skulle fastna i min ensamhet om du lämnade mig nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback