Växtvärkk!

Nu ska jag berätta något roligt om anders här...
När vi går av bussen så kommer anders i sin otroligt häftiga bil (säger vi) så säger muppen..
- Jag var här i natt tänkte kolla om du var hemma om vi skulle ta en cigg men alexandra sa att du festade...
- Ja, vem var du hos då?
- Hos castrion (vet inte hur namnet stavas men ett utländskt namn)
- jaha, är det en hund eller?
- Nej det är en människa
- Menar du en sådan där cockerspanien (åter igen kan inte stavsningen, men en hund ras)
(madde har fet stil anders är vanlig! )

Det var hur roligt som helst när man var med, hoppas ni får ett litet skratt =)

anders blev nöjd med sin julklapp, Grogg glas från ikea, han blev riktigt nöjd faktiskt! Då blev jag glad!
Nu är jag helt slut i kroppen och vill bara gå till min säng och somna. Men väntar på en riktigt bra låt jag diggar hårt, som jag har hört i johans bil. heeh
Justin timberlake - losing my way

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: fan va nice :D ska läsa då!!


Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback