Snea

Idag har jag nästan gjort klart min fönsterram, det är sne och nu är mina blåa fina byxor nerkladdat med superlim. Det är ganska stelt. Sen när jag väntade på att limmet skulle torka skulle jag göra ett lås, då fick jag använda en jätte stor och läskig apparat. Jag skrattade så hela makeringen blev fel, den ska jag fortsätta med på tisdag!

Idag tappade några målaresnubbar ut massor färg på asfalten mellan målerihallen och bygghallen, det var jätte kul att kolla på. Efter det sa Andersson att dom fick se en film om hur man ska betee sig om man tappar ut färg, eeeh?

Sen fick jag skynda mig en massor för att hinna med 15:06 bussen. Jag hann och hann till och med ta en cigg.
Nu är jag hemma men ska straxt gå och plugga lite idrottsprov tänkte jag, vara duktig idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback