Sjuksköterska

Ikväll har jag lekt sköterska åt jörgen (Min extra pappa). han skar sig nämligen på ett glas som gick sönder när han skulle diska julglasen. Såret var ganska stort på fingret och det vill inte sluta blöda. Så han kom in till mig när det hade gått en timme och frågade om jag kunde lägga om det. Då blödde det fortfarande och det rinner än.

han fick tig på sjukhuset kvart i nio och han ringde vid fem någongång. Skaplig sjukvård vi har.
Maria (mammas bästis) fick komma hit för att lägga om fingret, det blödde igenom + att när man öppnar såret så kommer köttet man har i fingret..

nu tycker jörgen att allt är skit för han får inte spela sitt wow eftersom han måste sitta högt med fingret. han bara klagar, haha!


image227
allt papper han fick torka med efter två timmar, det blöder mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback