Sista byggdagen

Sista byggdagen 2007, känns riktigt skönt!
Idag har jag sågat och ritat. Sen efter lunchen städade vi trä rutan. VI vart klara en timme för tidigt och då delade johan in oss i tre grupper sen fick vi 20 minuter på oss att bygga en stol. Fick en bräda på 2 meter en hamare och 20 spikar. Fick inte ha ngt annat. Typiskt! Våran vart helt cp och skit ful!

Imorgon ska husbyggarna spela bowling, jag kommer förlora som vanligt. Jag ska spela med henke, jakob anton och tobbe. Sen marit när hon kommer. Det ska kanske bli kul! Sista dagen imorgon. Det är däremot skit kul!

Nu lyssnar jag på cp musik, funderar på att ta ngt att äta. Men orkar inte gå ner.. lat ?

Vill ha fredag typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback