Royal Export!

Gårdagen bjöd på fika med tjejorna och chrille. Vid tolv snåret drog jag ida och madde upp till robin´s mammas lägenhet medans robin jobbade. Madde drog nästan på direkten medans jag och ida satt och pratade lite allmänt. mycket trevligt gumman. Sen vid kvart i tre drog jag ner till ågatan för att träffa johan. Sedan blev det att dela på en taxi med hans kompis Mattias som är även min gamla granne, lite små roligt sådär!

Johan var skitfull, det var riktigt kul faktiskt!
Fick inte sova mycket som vanligt, är super trött idag! Men mysig natt som vanligt!

Nu sitter jag hos anders, han ringde och sa att han kände sig lite ensam och ville ha sällskap så det är ju klart man ställer upp för sina vänner =)
Just nu duschar han och jag väntar på att jag ska få duscha, sen skulle vi se på en film. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback