Natti natti alla läsare!

Nu är det dags för alexandra att röra sig mot sängen..
Har suttit nu sen senaste inlägget och spelat kungen, jag äger på det!
Men nu är det bra, ska ta en cigg och sedan krypa ner i min säng!
Hoppas mamma och jörgen kommer hem snart!
Tror inte jag kommer kunna sova förns dom kommer hem!

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, funderar på att gå bort till meddo och sola.
Sånt som märks helt enkelt, men ska ta det lungt imorgon och vila upp mig till
nyår som är på måndag, känner mig förkyld. Vilket inte är bra!

Ska nog träffa ida och madde och planera det sista till nyår.
Sen ska jag låna idas ögonskugga, tänker inte säga vilken färg!
men vet att det kommer bli snyggt!

Nu är det natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback