Lyx, eller hur

Denna vecka kommer bli otrolig slapp, trots två stora prov.
började kvart i tolv med Idrottsprovet  som gick sådär, svarade nog nästan på alla frågor. Efter det gick jag över till frisör och så fick natta klippa mig, det var jätte fint och hon fick VG. Bild kommer senare! Idag slutade vi två eftersom min klass skulle till tingsrätten klockan tre, inga direkt hittar till att se på men gick ner! Och imorgon slutar alla byggare halv tolv pågrund av att alla bygglärare har blivit inbjudna på jullunch hos vilo tror jag det hette! Ett företag dom köper material från. Plus att vi börjar halv tio. Sen på torsdag blir det hel dag, en dag som kommer bli jobbigt pågrund av att jag dum som jag är ska dricka imorgon, för imorgon ska jag, natta, ida, madde, chrille och kanske toffe och sarah lussevaka hos chrille. Det ser vi fram emot mycket. Mer om det sen! Sen på fredag börjar vi halv tio och slutar kvart i tolv.. Lyxvecka kallar jag det!

Hejsvejs, mat på bordet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback