Julstädning

Igår blev det inte alls som planerat. Besöket tackade nej och jag drog på fest, mycket värd kväll!
Eftersom jag var något otroligt bakis igår satte sig spriten fort i huvudet. Hade nog mest huvudvärk. Vid tolv drog jag lina elvis och elin in till staden för att käka. Jag får något ryck och ringer johan som en halv timme senare kommer och hämtar mig och elvis, mycket värt! Tack johan =)

Idag kom jag ur sängen halv ett, skönt! När jag kommer ner frågar pappa
Är du hemma ? det visste jag inte, det var så tyst där uppe! ahaha, bra att pappa inte äns visste om att jag kom hem inatt, haha! Nu håller hela familjen på att städa huset, jag har tagit en paus, skönt!
Till och med pappa städar, det är ett mirakel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback