Julhandel

Idag har jag varit på stan med johanna gumman.
Först åkte vi till hjulsbro för en fika för att hon skulle hämta ett presentkort där. Sedan for vi till stan och där blev det att inhandla lite julklappar för oss båda. Hittade det jag skulle, dock hade jag inte tillräkligt med pengar för att inhandla alla så dom sista blir på lördag när man har fått sitt studiebidrag och pengar av mamma för mina nya skor!

Tyvärr kan jag ju inte säga allt jag handlade eftersom att hälften av min släkt läser min blogg har jag märkt.
Men till min farmor och farmor köpte jag en ram. Där i ska jag sätta en kort på mig själv som liten och ett nu! Det blir dom nog glada över. Till min lillebror har jag köpt en tavla. Sen kan jag tyvärr inte säga mer. Men ska inhandla ngt till min mormor och morfar också. Vad vill gamla personer ha ? Eller dom är inte så gamla, men sånna i 60 års åldern ?

Nu ska jag fortsätta mitt plugg, kan ingenting och förstår ingenting. Dåligt gjort av mig som vanligt!

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback