Jag saknar nathalie och isabelle!

Det känns konstigt att inte nathalie kommer vara med imorgon vid tolvslaget.
Utan att hon då kommer vara påväg hem från arlanda. Eller nästan hemma!
En riktig fest utan henne känns konstig och jag tror inte jag är den ända
av oss fem som tycker det!
Men vi ska iallfall träffa hennes pojkvän i stan senare på kvällen.
Och om det går komma fram kommer vi ju helt klart ringa henne!

Det är sjukt hur mycket jag har saknat henne under dom här två veckorna.
Inte kunna gå ut och ta en cigg tillsammans på kvällarna!

Och jag saknar isabelle som är i gambia också, hon kommer också hem
imorgon natt, tråkigt nog sitter hon på planet vid tolvslaget!
saknar att bara ringa och snacka skit.

image253image252
Isabelle och Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback