Jag är bakis

Det kan jag inte tro men jag är bakis, det snurrar i hela mitt huvud!
Det blev inte som jag hade tänkt igår kväll. Vid tolv ringde anders, han var lite onykter kan jag tänka mig, hade nog tagit några glas glögg för han pratade på som inget förr och tyckte jag skulle ta sista bussen in till stan. Det orkar inte jag, sa jag bestämt.
30 minuter senare säger han. Du har fem minuter på dig att komma ut, du låg ju naken så då får fem minuter. Jo, visst vettni. Där ute stod idioten.
Hade han åkt från ekholmen till ljungsbro endast för att hämta mig. Han är galen.
Han körde som en totalt galen iller, han var ju allt så pepp. Tror jag inte har varit så rädd i en bilfärd. Hem till ekoholmen tvingade han i mig 1 mintus, en 4 för att vara exakt som han sa! Usch vad äkligt det var. Fick en felixlåda, mums. tog en till, en till och en till. Sen vet jag inte vad som hände. Fick nog en backslag där. Kommer ihåg att jag hämtade vatten i köket runt tre. usch hatar mintus.

Nu mår jag som jag vet inte vad. ska in till stan om ett tag. Anders åkte nyligen in själv, men jag hade ingen ork än.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback