Gräddfil

Glömde berätta om en jätte rolig sak som hände imorse på min naturkunskapslektion. Jag kommer in på lektionen och frågor om jag får se mitt prov, eftersom erik sa att fick ig ville jag se hur många poäng jag fick. På pappret står det G- alltså pluggade jag helt i onödan igår och fick damp! Så sa min lärare så här till mig
"alltså jag vet inte vad jag ska säga om dig, du är eeeh.... som gräddfil... ena veckan är du jätte duktig och andra kommer du inte alls, du försvinner precis som gräddfil" Jag började verkligen asgarva och det gjorde dom tre andra som också skulle göra omprov..

min naturkunskapslärare är störd, på riktigt!
tycker synd om er på ljunkan som har per henrik i matte eller naturkunskap......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback