förvirrad

Jag är helt förvirrad, jag vet inte vart jag ska ta vägen. har börjat att tänka på framtiden, jag vill inte växa upp! Jag kommer inte klara av vuxenlivet. Jag har inte klarat av ungdomslivet, hur då ska jag klara vuxenlivet? Om mindre än två år är skolan slut som man har önskat sedan man började fyran då allt blev jobbigt. Snart är det dags. Då ska man tjäna egna pengar, flytta hemmifrån och skaffa familj. Man kan inte komma till pappa och be om pengar. Känner mig patetisk som inte kan växa upp. Jag är fortfarande som en 3-åring i huvudet. Jag älskar att vara barnslig, men det kanske dags att växa upp? Det är dags att växa upp, det är jag som inte kan inse att jag måste. Jag älskar barn, jag älskar att man är barnslig. Kolla på dagens 12-14 åringar nu. När jag var tolv lekte jag fortfarande med barbie och var hemma på helgerna om man inte sov över hos isabelle eller liselott. Jag saknar det! Dagens "småtingar" är aldrig hemma. Dom börjar sminka sig i tvåan, använda string i trean. Ha höga klackskor i fyran. Börja prova att röka när man börjar sjuan. Börja dricka som idioter när man också går i sjuan. Jag är otroligt glad att jag var liten så länge jag kunde. Jag började sluta att leka med barbie när jag skulle börja sjuan, jag började sminka mig när jag gick i sjuan. Dock började jag röka när jag gick i sjuan och dricka när jag gick i åttan och sen dess har det fortsatt. Det är så mycket problem nuför tiden. Det är hemskt tycker jag. VÅGA VARA BARN! jag vet inte hur många gånger jag har sagt det till min syster som är 13 och fyller 14 i maj. Hon är en kopia av mig på pricken, förutom att hon inte dricker och röker, hoppas jag iallfall! Visst man lär sig av sina syskon. Men jag hade ingen större syskon, jag lärde av mig själv. Tycker det är fel att dom mindre ska lära sig av oss. När vi skriver i våra bloggar hur dåligt vi mår och att kärleken är skit och jag kommer dö ensam. Jag är en av dom, det är mina tankar som jag måste skriva ner någonstans. Att skriva i dagbok för hand är alldeles för jobbigt. Tycker ni det är fel, skit i och läs det. Tillbaka till det andra. Jag fyller arton om ca 150 dagar som ida sa. Det kommer gå så fort, om ca 3 veckor börjar året 2008 då alla 90:barn blir 18. Vi blir stora då, vi kan hamna i fängelse, vi får köpa cigg och snus på mataffärer och slippa gå till små kisosker som utlämningar äger.
Jag tänker alldeles för mycket, det går runt så mycket i min hjärna. Jag vill få ut allt. Här är en del av det. Låter det tråkigt läs det inte. bry dig inte om mina tankar. Är så trött på alla som snackar så mycket skit om vad folk skriver. Folk skriver vad fan dom vill i sina bloggar. Det är ens ensak, tycker ni det är fel håll er borta.


image198

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback