Ekholmen

Sitter nu hos anders, han är just nu i stan.
Jag ska åka härifrån vid fem. Då ska jag träffa chrille.
Sen ska jag hem och äta tacos! Mycket värt!
Igår var det trevligt hos andy, drack och hade det trevligt!
Blev lite onykter men det bjuder jag på! Vid halv ett
kom anders och hämtade mig, kom hem till honom
och jag somnar. Vaknade vid tolv och sen dess har jag
inte gjort mycket!

Förut ringde min extra mamma och frågade om jag skulle ha
champange till nyår, vilket jag vill! Då hon köpte det till mig. Tack!
Jag har kommit fram till att jag har ganska mycket till nyår!
Ida´s kommentar till det var!
"Jag tänker inte ta hand om dig, bara så du vet! "

Jag har sammanlagt
En flaska sprit + lite till (ca 100 cl)
En aguatini + en kopparberg (7.0)
En champange flaska!
För mig brukar det räcka med några cider och
några groggar så kan inte jag stå på benen.
Får helt enkelt börja tidigt! Allt måste upp,
eftersom jag inte får dricka något förns den 21 april efter nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback