"den lilla prinsessan"

Lördag eftermiddag är det vel nu ?

Har vaknat till nu efter ha legat i sängen och kollat på filmen "den lilla prinssesan" Den har jag tyckt om sen jag var liten, väldigt liten. 4 år när den kom ut! handlar om en liten tjej som bor i indien med sin pappa, sen måste hennes pappa in i krig. Hon blir lämnad på internatskola i england. Hon är jätte rik! Sen dör hennes pappa och hon blir tjänsteflicka med en neger och dom bor på vinden. Grannen som äger internatskolan tar hem en sårad man, som är hennes pappa! Se den, mycket bra och mycket tårar kommer om man är känslig!

Nu ska jag klä på mig lite vettiga kläder och gå till ikea med madde, jag ska köpa ett linne. har egentligen inte råd, men jag behöver ett nytt linne! Och speciellt tills kvällens äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback