barbate beach

Fick besök av bella förut, vi pratade lite om utomlands resor och kom på ett väldigt bra ställe.
Förra året på påsken var jag bella och hennes pappa och hans sambo i spanien i Barbate Beach. Där finns det än lägenhet man kan hyra. Den ligger precis vid vattnet och med båt kan man åka över till maroco inom 40 minuter. Inget turist ställe utan som linköping.
Det är hur mysigt som helst. Och en vecka kostar 5000 kr under högsäsong. vilket är biligt om man åker ett par stycken. Är redigt på och hoppas några andra är det också!

Nu sitter jag här framför dumburken och funderar över om jag ska duscha nu eller imorgon bitti. har ingen ork till att duscha nu känner jag. Om jag duschar imorgon blir jag pigg till bowlingen. sånt som märks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback