Städalexandra

Håller på att städa för fullt här i anders lägenhet. Funderar också på att gå bort till willys för att inhandla diskmedel åt honom. Det blir så fint, är så stolt över mig själv. Men jag tror att jag börjar städa när jag har tråkigt och det har jag ju, men lyssnar på otroligt bra musik. Dia psalma - Luft!

Igår blev det braveheart, filmen som hans bror laddade hem blev helt fuckup efter 34 minuter för att vara exakt så vi blev illa tvunga att åka och hyra den, för anders ville verkligen se den. Åkte först till tannefors men där fanns den inte, så det blev att åka in till stan och hyra den. Nu är det lite fel, ingen ska in till stan innan sex. För jag ska inte åka in förns sju. Men det ordnar sig säkert ska ni se, haha!

Anders ställde klockan på fyra för att kunna somna om så det inte var lika svårt att gå upp klockan sex, men det var det ju ändå för honom. Kom inte upp förns fem i halv sju och han skulle åka kvart över sex, haha! När han höll på att göra mackor till jobbet gick jag och somnade om. Vaknade runt halv tolv och då gick jag med ett glas oboy och satte på OC, me like :D

Nu sitter jag här, ska nog ta en smoke sen ngt att äta.. Känner att jag börjar bli hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback