sleep in my beb, babe

Hur ska jag beskriva denna dag ?

Börjar med en feting sovmorgon til kvart i tolv. Då blev det idrott och den tiden spenderade jag och marit inne i gymet och pratade om sommarlovet. Blev dags för naturkunskap, och det ser jag verkligen inte fram emot. Herregud vilken lärare alltså. Östgötska så det skriker om det, blä!

fick sluta tidigare och hann precis med bussen hem, istället för att vänta nästan en timme på nästa, det var tur!

johanna kom även en stund, men kom fram till att hon hellre ville sova hos din pojkvän i berg, för det var ända gången det gick. Solrigt men finns andra dagar :)

Imorgon blir det att bygga hus, eller fortsätta. Jobbig arbetskamrat har jag iallfall, vill byta med får inte! Blä!

Sen blir det hem till anders, och slagga där med. Får se hur det går. Sorligt att det är över så att säga.
hoppas det vänder igen iallfall!

nog för idag, nu är det sängen som väntar, är hur trött som helst! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback