Sannslöst!!

Allt är så jälva fel just nu. Jag trodde iallfall att du hade lite mer vett i huvudet. Men jag får vel ta skiten som jag alltid har fått. Jag kanske är gjord för att få all skit mot mig ? Jag vet faktiskt inte! Det är inte frikst att hålla på så här i allafall. Världen vänder sig mot mig en gång till. " haha, det är ju det du förtjänar " kan man nästa höra bort igenom. Nej, jag vet inte det. Jag har inte gjort något fel. Jag är mitt vanliga ja, om du nu är så jälva förbannad på det, varför förstöra min vardag ? Det är inte direkt vad jag har gjort dig. Du tror att det ska bli kul att komma tillbaka till skolan när du har hållt på att skriva så här ? För det första var det verkligen inte 30 minuter och för det andra var det inte två helt okända personer, Den ena var min klasskamrat. Får man inte ha kompisknull nu för tiden ? och den andra, var en kille som gick på bygg. Vi pratade om allt som finns på bygg och det ena ledde till det andra. Det är inget fel med det om båda vill.  Och för det trejde, det är ingen vårta. Om det hade varit det hade den varit borta för länge sen, (plus att jag fan i mig har varit hos doktorn med den, och dom vet inte heller vad det är.) Och så borde ju varendra jävla kille jag har haft sex med dom senaste 7 månaderna fått massor vårtor på kuken eller hur ? Och det är inte en enda som har fått det eller hur, eftersom det vet ju inte du. Så gå inte ut med en jälva massa skit snack som inte är sant. Jag kanske ska gå ut med saker om dig då ? Nej, för jag tänker inte sjunka så lågt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback