Onsdag eftermiddag!

Igår blev det fika med tjejorna, det var jätte mysigt :) Sa hejdå till mimmi och så! Blev lite ledsen där i ögat ett tag! Men jag har ju turen att träffa henne en sista gång på väldigt länge. Eftersom hon ska få sin present :) !
Sen åkte jag hem till anders, vi kollade på kill bill 2, 1:an såg vi söndags! Vi somnade ganska tidigt, eller rättare sagt han gjorde. Vi ett så blev jag så utråkad att jag väckte honom, haha!
Imorse hade jag inte äns vaknat av väckar klockan som ringde klockan sex, och det hörs! Vaknade vid fem i sju sen och då låg han kvar. Sa hejdå och somnade om igen, Vaknade vid halv två. Låg kvar i sängen tills jag blev super hungrig och gick och köpte mat. Nu har jag presic dushat och inväntar att han ska komma hem. Ska se på lite tv. Ikväll ska jag nog träffa johanna, hennes syster spelar nämligen match här i ekholmen sen, så ska nog knalla bort och säga hej :)

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback