Ölbrännboll med en folkunga klass!

Igår blev det redigt jälva härj, mycket lyckad kväll. Kunde dock ha varit lite mindre alkohol inblandad för min del och andras med.

Körde ölbrännboll och då gick det fort till huvud må jag säga, vid elva hugget var alla borta. Kom till stångebro som tog nog oss en timme från ungefär kungsberget. Väl där träffar man på en hel del människor, lyckad kväll med många skrik efter elvis.

kvällen slutar iallfall med att jag och elvis äter kebab utan för kebabbaren lite längre ner, och jag pekar fuck you till taxiförare, fick skäll och dom hotade med att ringa polisen. haha!

Tack för en lyckad kväll, saknade mimmi väldigt mycket på kebabbaren och under hela kvällen. Men snart kommer jag :D

P.s idag är ja bakis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback