Nu har jag fått nog!

Att du håller på att skriver om mig i din blogg, det gör inte mig något. Men sen när du ringer och rent av sagt är allmänt barnslig! Du säger att jag ska växa upp, vem är det som ska göra det ? Blir så otroligt galen på dig, det är fan synd om dig. Just nu är du bara omogen och borde totalt växa upp istället för att leva i din egna drömvärld. Som alla andra har sagt, går du i fyran ? eller till och med i tvåan ? Herregud, Väx upp för fan!

Jag kanske ska också göra en sådan där cool lista över vad jag ska göra eller ? Nej, är inte så omogen som du är. Låt mig va så kanske du mår så jälva mycket bättre. Jag har inget mer att säga till dig och jag önskar dig ett bra liv!

Ah, det är till dig Isabelle Friberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback