Myspys

Igår blev det en riktigt myskväll med mimmi, tack gumman <3

Börjar med att vid två halv tre blir jag skyssad till anders och tysken, då drar dom direkt till systemet. Jag stannar kvar eftersom jag verkligen inte orkade att gå. När dom kom tillbaka drog vi till skateparken och satt och slukade den sista värmen med cider och öl i handen, mycket mysigt!. Sen vid sex kom mimmi och det blev dags för grabbarna att dra vidare till Richard för att förfesta, jag och mimmi har alltså hans lägenhet för oss själva. Vi drack för fullt, vi åt pizza och hade allmänt kul. Hittade även våran nya låt tillsammans, Baverheart - Amazing grace med säckpipa! Vi halv tre kom två fulla grabbar hem, mimmi åkte hem med sin syster. Jag blev kvar med Anders och tysken, tysken blev hungrig och åt upp ett halv korv paket och en hel stor burk potatis sallad. han var helt enkelt hungrig, eller rättaresagt mycket hungrig, hehe! Sedan blev det sång för hans del och jag kunde inte låta bli att skratta. Sen blev jag tjurig för jag ville verkligen sova, men det fick jag inte för dom satt och kollade på film på datorn vid halv fyra. Fick panik och la mig i sängen och då förstod anders att jag ville sova och skickade ut tysken som skulle se på film. Somnade ändå inte förns vid halv sex, vid kvart i fem hörs ett stort jälva dunk från vardagsrummet, vi kom underfull med att det var nog tysken som somnade sittande i soffan och ramlade framåt. haha! Vaknar vid tio av att anders svär åt sin mobil. Låg och pratade, sen vid halv tolv somnade vi om tills hans mobil ringde. Sen vid ett kom hans bror och dom tre åkte iväg för att åka till landet. Stannade kvar en liten stund själv i anders lägenhet men stack mycket fort ville inte vara själv.

Det var helt enkelt en jätte bra kväll :)

idag gör jag inte alls mycket, ska snart duscha men först röka tänkte jag!
Imorgon börjar anders att jobba, det är lite tråkigt. Förresten grattis babe, fick upp en gädda på kast spö för första gången. hehe!

nej nej, nu känner jag suget i kroppen. hejdå

Kommentarer
Postat av: mimmi.

det va en underbar kväller, måste göras om .

2007-08-06 @ 18:46:29

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback