Lördagens äventyr

Vaknar upp vid halv elva och kan verkligen inte somna om. Ligger och kollar på när anders snarkar och väcker honom senare, då berättade han om sin otroligt konstiga dröm och sedan blev det frukost! Lite små kul att äta frukost med den mannen.. sedan blev klockan allt för mycket och jag ville verkligen duscha, gick in i duschen och fick direkt sällskap. När vi var klara så såg jag att klockan var halv tre, och halv fyra skulle jag vara hos pappa, och då hade jag inte packat eller något hos mamma. Drog på oss kläder och snabbade oss på som fan för att hinna. Vilket vi gjorde!

Drog vidare för att dra till min faster i motala med familjen, anders skulle ut på krogen. Väl där var verkligen hela släkten, alla! Det var proppfullt! ända som fattades för pappas mosters barn! Sen var alla där! Det var lite små kul. Satt och pratade om allt möjligt, och jag har fått två nya "halv kusiner" Nils och Olivia, otroligt söta var dom! Sen blev det mat och kräfter och kaffe och allt möjligt, var helt proppmätt. Somnade i bilen hem och somnade direkt när jag la huvudet på kudden. då var klockan ett! Sen ungefär kvart över tre ringer en full anders som vanligt, "Skyll dig själv, snorunge" ville han att jag skulle säga när han alltid säger att han är kåt! hahahaha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback