Lillebror, bli inte som jag när du blir stor...

Gick ut och rökte sen kom min lillebror andreas ut vi hade ett samtal om mitt rökande och mitt drickande. han lovade på allt att han inte skulle börja röka och inte snusa, men dricka kunde han inte lova. Och han ville också komma bort ett tag från våra föräldrar. jag tycker om min bror väldigt mycket, och jag vet att han finns där om jag blir ledsen och jag kan prata med honom. Jag hoppas verkligen att han inte blir som jag när jag blir stor, eftersom han redan har börjat att prata om att han mår dåligt.  Det gör sjukt ont att ha en bror på 11 år som inte vill stanna kvar på jorden. Men jag lovar på allt att jag ska göra honom glad igen, båda mina syskon mår dåligt, tänk om dom har lärt sig av mig ? Kommer aldrig förlåta mig själv om någon av dom av rent bara få för sig att ta livet av sig. usch vad nedstämd jag är förtillfället.

babe, jag vill ha dig här i min famn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback