klockan var tjugo över sex!

I går förmiddag bestämde jag mig för att dra till anders, hade ändå inget för mig. Fick skyss in till gamla linköping och tog sen bussen till ekholmen, där var anders jätte trött och låg och sov när jag kom dit. Sen la vi oss i sängen och då somnade han direkt och jag en kort stund efter. Vaknade två timmar senare, tog en cigg och pratade med natta i telefonen. Sedan gick jag och väckte anders, började städa lite smått och bestämde oss senare vid åtta för pizza, kollade på Kill Bill och sedan blev det Sectret window eller hur den stavades. Då la vi oss i sängen och kollade. Sen när den var slut låg vi och kollade på allt möjligt, tills båda somnade.. Vid sex ringde sen klockan eftersom anders skulle upp och jobba, men eftersom han ändå jobbar här ute i ljungsbro så skyssade han hem mig hit runt sju. Har nog aldrig varit så trött. haha! Kom hem och somnade direkt!

Nu har jag vaknat och är helt slut i kroppen. Ska klippa mig idag klockan två. Vet inte än hur jag vill ha det heller. men men sånt som märks!

Nu ska jag äta frukost! hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback