Johanna på besök!

Igår vid åtta drog jag och anders till fotbollsplanen bakom ekholmens skolan för att träffa på johanna! Hon följde med hem hit och jag och johanna satt på balkongen och pratade medans anders gjorde soppa. Sen vid tio skyssade anders hem henne till hjulsbro och sen kollade vi klart på Kill Bill 2. Anders somnade som vanligt. Sen blev det att gå och lägga sig i sängen. Väl där somnade båda bumms!

Han åkte till jobbet som vanligt, jag sov som en stock ! Vid halv elva skickade johanna sms och sa att hon skulle titta förbi, jag låg och sov! Hon kom vid tolv sen. Vi lagade mat och pratade. Nu är hon hos hamid och jag sitter här!

Idag ska jag och anders ut och äta, sen ska jag hem. Har inte varit hemma sen i tisdags, hehe ! Pappa ville ha hem mig!

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback