Iám going be OK!

Någon dag ska det bli bra igen, känner mig sådär menningslös igen. Jag vill så gärna bara prata med mamma om allt som är fel, men jag vågar inte. Jag vågar inte. det är så jobbigt, eftersom jag vet att min mamma alltid ställer upp för mig, fan! Känns som allt är fel, jag är inte älskad utan bara jävligt hatat, att folk är med mig bara för att dom måste. Känner mig så jälva ensam. Är det så ? Jag orkar bara inte mer, vill bara veta vad det är jag gör för fel att förtjäna denna smärta som folk ger mig. Jag förstår bara inte.

Det ända jag vill ha, är någon som finns där. Som ställer upp i alla lägen, kan skita i kompisarna om man mår dåligt, bara komma och hålla om än. jag vet att du är sån, men snälla visa det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback