I will follow you into the dark

Det regnar ute gott folk och jag behöver röka. Det suger!
Är iallfall färdig inteför kvällens festande, väntar ivrigt på att andy ska ringa och säga att jag kan komma över. Idag ska det festas iallfall :)

Igår gjorde jag inte allt för mycket, åkte bil med pappa i massor av olika affärer för att kolla på en ny torktumlare.  Sen drog jag hem till andy för att se på film. Fick också det dära fyllesamtalet runt tre fyra där på natten, alltid lika uppskattat.. Sover där nog imorgon, det ser jag fram emot.

Blir galen på att min låt jag håller på att ladda hem aldrig blir klar, seg idag! Nej nej ska nog ta och försöka röka endå, för jag håller på att nästan avlida här. Inte bra!

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback