Hellu, party fan!

Igår blev en riktigt fyllekväll med bara massor av posetiva saker, eller förutom att jag spydde. Hela kvällen gick ut på skratt och skutt. Behövde verkligen en sån kväll. Blev min vanliga busiga sätt på kebabbaren också. Dom skrattar lika mycket varje gång.

Träffade även på anders utanför platsen innan vi skulle vidare ut till honom igen. Bussresan hem var en ny upptäckt hur fjortisar tänker och beter sig! Det satt en blondin ungefär mitt emot oss, hon kunde verkligen aldrig hålla tyst!

Kom hem till anders runt halv två, då tvättade jag fötterna och johanna åkte hem. Låg där själv, vid fem på morgonen undrade jag verkligen vart anders var. Ringde och fick information om att han var hos joppe och spydde ner hans toalett och att han skulle snart komma hem. Väntar, somnar och vaknar vid kvart över åtta och fortfarande ingen anders, skickar sms och får inget svar. Somnar om och vaknar vid tio. Ringer och då låg han och sov. haha! han däckade där. Smart as!

Vid halv fyra dök han upp sen hemma och då låg jag och sov. Låg och myste lite sen var det dags att åka och äta middag hemma hos mig vid fem. Sen kollade vi på signs och myste! Nu har han åkt och fixar massor av pappersarbete med hans ex.

Jag själv gör inte heller mycket, tänker och funderar och lyssnar på massor av musik från frizon. Länge sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback