Ey, forget about it!

Inatt drömde jag något sån hemsk dröm att jag vaknade av att jag låg och skakade och tårarna bara rann, och det blev ju inte bättre när jag märkte att det åskade. Sprang in till brorsan och gömde mig under täcket. Nu har det inte åskat sen ungefär vid tio och jag vågar inte gå ut eftersom det kan komma igen, blä!

Idag ska jag hem till anders som sagt, vi ska se på braveheart och äta något gott. Jag ska möta honom bakom folkunga skolan för han har sin bil där. Nu är han påväg ut till ljungsbro för att gräva.
Funderar stark på att gå bort till folkunga skolan sen men är rädd att inte hitta, mitt lokalsinne är ju inte det bästa. Det är sånt som märks iallfall. Nu ska jag gå ut och röka och sedan ska jag duscha och sedan ska jag fixa i ordning mitt rum.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback