En mycket bra dag!

idag har jag skuttat och sjungt som jag brukar göra när jag är glad, ett bra tecken! Har egentligen inte tid att sitta här och skriva men känner bara att jag måste. Är på något fruktansvärt bra humör idag. Något helt sjukt! Trots att mimmi har åkt, så är jag ändå glad. Inte att hon har åkt utan att idag ska bli en bra kväll. Jag saknar mimmi något fruktansvärt redan, men måste förstå hennes beslut om en bra framtid!

Snart ska jag ta bussen till mamma, något jag verkligen inte vill men måste ha ett par byxor. Sedan blir det att dra in till stan för att ta ut pengar och fortsätta min varndring till anders. Väl där ska det börjas drickas och invänta johanna. För ikväll ska det festas. Ser mycket fram emot det! Känner på mig att det kommer bli en toppen kväll, men man ska aldrig hoppas för mycket!

Hoppas bara att det blir bättre väder så kan fortsätta vandringen ner till nykvarn. Nej, nu måste jag verkligen sätta fart ska gå till bussen om 20 minuter och måste klä på mig något bättre än pjymas byxor!

Hejdå, hade riktigt skönt ikväll :) för det ska ja ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback