Beouws

Denna måndag kväll har jag spenderat en stund med nattis, dalha, roos och madde. Jag följde med dom när dom skulle bada, dalha svätte ner mig massor när han gjorde bomben, då blev jag inte glad!

Följde även med till golfbanen för att hämta upp syrran, när jag kom hem var en hungrig anders hemma hos mig och åt mat. Försökte få gång min moppe och sen så åkte han hem.

Imorgon blir det att ta det otroligt lungt på dagen, ska sola om vädret tillåter det. Sen efter jobbet kommer anders och hämtar upp mig och så far vi och badar om vädret tillåter det så klart. Något hittar vi allt på. Sen blir det hem och mysa i hans säng som luktar så jälva gott!

På onsdag blir det förhoppningsvis fika en sista gång på väldigt länge med mimmi och brudarna. Annars blir det vel det imorgon och sen hem till anders efter det. Sånt som märks helt enkelt!

Nu tänkte jag gå och prata klart med mimmi på msn och sedan gå och bädda ner mig i min otroligt sköna säng och glo på tv. Mr and Mrs smith skulle börja vid tolv eller halv ett på canal + film. Det ska jag nog se om jag inte somnar. Hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback