Back in Buisness again!

Nu är jag hemma igen, det har varit otroligt mysigt och skönt att ha varit hos anders sen i tisdags. Har verkligen inte gjort något på dagarna när han har varit på jobbet, lagat mat, städat och sovit kan man säga!

Igår kom anders hem med kebab efter jobbet, då blev jag jätte glad. Sen kollade vi på ScaryMovie 3 och sen låg vi och masserade varnadra och bara hade allmänt mys. Imorse blev det att gå upp klockan sex för att anders skulle skyssa ut mig hit, för pappa ville verkligen ha hem mig. Igår ringde han även och skrek på mig och var ledsen bara för att jag inte hörde av mig och aldrig kom hem. Sen skrek jag tillbaka och då blev han tyst och snäll igen. Hehe!

Idag blir det att bara vara hemma, ligga i sängen hela dagen tänkte jag faktiskt göra. Sen blir det mys med pappa ikväll, med mat och grejjor!
Och imorgon blir det nykvarn, då ska det drickas. Hoppas bara natta och gänget orkar fortsätta festa efter göteborg. Nej nej, nu tänkte jag duscha och äta ngt! Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback