Ander och jag

Nu precis har jag haft en 30 minuter långt samtal med anders, det var ett mycket underliggt samtal men det värmde något fruktansvärt! Vi pratade om oss. Vi har kommit fram till bra beslut tycker jag, han med för den delen eftersom det var han som kom på dom..
Nu till alla som håller på att fråga och undrar massvis av saker mellans oss: Vi är inte tillsammans. Vi är ehm, kan man säga på G ? Alltså vi håller oss till varandra, inte hålla på med andra. Men vi tar det lungt och tar dagarna som kommer. Båda vill ha varandra men ingen är redo för ett förhållande..
Det kändes otroligt skönt att kunna prata om det, eftersom båda har gått och undrat en lång tid nu. Anders var även rädd att jag skulle radera honom från msn och på mobilen och aldrig mer prata med honom. Men så kommer det inte att sluta på grund av att han inte vet vad han vill, eftersom han fick reda på att jag inte heller vet det. Visst jag tycker om honom jätte mycket, men jag vill att det ska bli något så därför tar jag tummen i mun och biter ihop. Jag vet vart jag har honom och jag vet helt ärligt att han aldrig skulle såra mig på det settet jag är rädd för.
Så tjejor han är min, men ändå inte men ändå min so for get about it!

Nu ska jag se på tv och försöka komma på några porriga sms att skicka till anders, han ville det så gärna. Så måste börja tänka lite här nu. haha ^^ Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback