Ambolans och en blodig hand!

Tänkte berätta om fredagens äventyr här.

Det blev alldeles för många shottar jäger och för mycket mahja där ett tag. Kommer mer folk och jag bestämmer mig för att ringa anders, isabelle följer med. Efter en kvart tjugo minuter när vi är påväg in, är det precis knäpp tyst, förstår ingenting tills vi hör andy slå på väggen inne i sovrummet. Sen drog elin då var det bara jag isabelle och andy kvar. Andy var skit arg och tog sönder det mesta i sin lägenhet. Tills slut blev han så arg att han drog om kull vardagsrumsbordet med fult av glas på. Det säger verkligen KRISS! Sen skulle jag börja städa upp allt glas och sätter handen mitt i allt och det rann blod från mig hand, och då var det bara jag och en jätte full andy kvar. Jag börjar tjuta och andy kommer med papper, blöder igenom och jag ringer förtvivlat till anders. Sen börjar andy hosta upp glas och svarar inte när jag pratar med honom, blir hur rädd som helst, ringer madde och sen isabelle. Sen blev det av att ringa ambolansen, första gången jag ringde, och det blev på en fylla. Fy fan. pappa kom även för jag hade ringt syrran och sagt att jag blev lite sen. sen kommer isabelle med linus och någon. sen ambolansen, sen var det visst inget farligt. Då åkte dom hem, och pappa gick hem. sen kom elin och madde och någon. sen gick jag hem och var ledsen. Pratade med anders mycket. Usch vilken kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback