trött på er

jag förstår inte hur folk kan njuta av att se mitt liv rasa för varje dag ? hur moget är det att gå ut med saker som inte är sanna, det är fel. Säg vad som är fel istället för att göra så att jag förlorar dom jag tycker om. Jag står fan inte ut med erat jälva falska sätt. Jag gör vad jag vill, och jag vet själv om jag menar det eller inte. det är inte ofta jag menar saker som jag säger, men till vissa gör jag. Det är så jälva fel det ni gör, vad har jag gjort er egentligen eftersom ni måste göra mitt liv till ett helvete. Så fort man börjar få känslor för en kille så kommer ni tillbaka och förstör allt, jag fattar det inte. skit alltså..

Nu ska jag ut och prata med grannen, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback