Saved me please ?

Gå hem i "snöstormblåsväder" är ingen hitt plus att jag sa om och om igen att jag skulle dö. Bra alexandra.
Madde var snyggast klädd, bild inkommer på min bilddagbok inom kort (
http://hejalexandra.bilddagboken.se)..
Vi kollade på förorstungar, jag rekommenderar den starkt, super bra film.

Ska nu gå vidare till sängen för att vila upp mig inför np imorgon bitti, ska skriva ett brev eller vad aila sa, Panik lixom. Det värsta är ju dock att det är np i engelska och jag kan verkligen inte det. Ännu mer panik.

Annars så fyller jag år på lördag och min bästa vän isabelle har hittat på ngt som jag inte får veta. Men hon har gett mig ledtrådar som jag själv inte tror att det stämmer.
Fisk och rött! HALLÅÅ HJÄLP!

nej nej, hejdå

...jag orkar inte mer, och jag vill inte mista dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback