Lördag

Sitter här klar och inväntar på att mamma ska ringa och säga att dom är påväg.

Jag somnade halv elva igår, och jag drömde en hel knasig dröm som jag måste berätta om..

Vid halv ett ringde min mobil, eller den vibrerade rättare sagt. Jag vaknar upp fast är ändå inne i mitt sovande, ser att det är robin som ringer och jag orkar inte svarar. Ligger och kollar på när den vibrerar och sen kommer det upp "Ny händelse" och jag vill ta bort det och försöker få upp min mobil, och tror att det är lucka på den. Hur dum får man vara att försöka få upp ett lock som inte finns utan att man skuter upp det, Bra alexandra!
Vaknar sen vid ett av att jag sitter och tuggar på min mobil och blir helt förskräckt och somnar om.
Sen vaknar jag vid sex av att jag skrattar då drömde jag om att jag berättade för alla hur fel min dröm om min mobil var, jag är ju inte frisk på riktigt i mina drömmar.

Och det värsta var ju att robin verkligen ringde halv ett med. hahaha

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback