Grattis gumman

Idag fyller min kära kompis Isabelle Linnea Persson 17 år. Just idag var vi påväg hem från spanien, och det var ett år sedan. Hon fick alltså fira sin födelsedag på flygplatsen i spanien och london. Grattis på födelsedagen gumman <3

Sitter just förtillfället i datasalen på svenskan och söker om Globen, vi håller på med kända byggnader på svenskan och jag tog Globen bara för att det är Djurgården IF hemma arena.. Plus så är det lätt att få reda på fakta..

Vad hände igår ?
pappa kom på vid tre att vi skulle åka och fira min kusin som fyller 10 så fick packa ihop alla saker och dra iväg till motala.. Där åt vi en himla god smörgåstårta och tårta. Sen kom jag hem runt halv sju till mamma och då gick hela helvetes lös hemma. Det slutar med att jag sticker ut och beklagar mig med madde som är ett väldigt stort stöd. Tack gummen.. sedan drog vi hem till rickard och madde fixade trekants hår det var kul, vi satt ute på rickard altan och rökte och lyssnade på musik..

Tyvärr kommer det inte bli så bra hemma på ett tag, kommer inte vara hemma på ett bra tag. bara sova där. Vill vara hos pappa i veckan men pappa tyckte att jag skulle reda ut allt med mamma..Vi får se vad som händer..

En sorlig sak är att jag inte kan träna idag för jag är verkligen dunder förkyld..

Nu ska jag ner till Biblan.. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback