DET SKRIKER PAIN!

Jag vill inte må så här dagen innan min speciella dag, jag vill verkligen inte det. Jag har ont, det dunkar ont ont ont i mitt hjärta. Jag vet inte varför och det tar verkligen kål på min hårt. Hela dagara går jag och tänker på om jag någonsin kommer få tillbaka min gamla jag? Jag vill verkligen inte må så här längre, jag orkar ingenting längre känns det som, utan gör det för att inte verka misstänksam mot dom som står nära. Varje dag får jag frågar, hur mår du ? jag svarar alltid med samma svar, Jo, det funkar. Men det gör det ju egentligen inte, utan jag ljuger så jälva mycket! Saved me please, help me out. Ot off this world, I´am trapt inside,  I gary me croul I gary me a Foul, to belive that somewhane helping  frow, Im All Alone... (Min engelska suger kuk) som sagt, varför är det ingen som kan förstå min smärta ? Jag är så jälva patetisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback