"alexandra mitt i sexet"

Måste säga hur glad jag är att allt har ordnat sig. Tack för att du förstår babe!

Måste få berätta vilken bus kväll det har varit ikväll, rena rama kaoset. Börjar busa i sängen men slutar på golvet helt trötta och så vidare. (vi har inte haft sex utan vi har kittlad varandra, kommer dit snart) Sedan händer det grejjor, jag klagar på hur kåt jag är och så ringer isaballe (hennes nya namn) och jag svarar. "Alexandra mitt i sexet" fast vi hade ju inte börjat direkt men nästan ändå.. Det kanske var lite för mycket info men det var så roligt så kände för att berätta det lixom..

Lovet har varit bra på många olika sett, jag har druckit och jag har målat och jag har lekt med dom två jag tycker mest om. Isabelle och Madde! lovet börjar bra sen blire inge bra alls och et sljutar med att jag ringer och tjuter till madde helt förstörd. Det kan vi ta ngn annan dag..

Festen förra lördagen var lite små rolig, tre negrar och 8 tjejor. Pannkakan
Festen i måndags, eller fest och fest. Samlade ett gäng och hängde i trädgårn och drack och rökte vattenpipa, mycket lyckad kväll..
Festen i lördags, rena rama kaoset egentligen men hur kul som helst. Mycket trevligt sällskap och mycket sång och skratt av alla personer som var där.. Går hem utan skor, ? haha fattar inte än varför.. haha (Pinsamt)

Idag har jag inte gjort mycket, först madde sen kom emil och skyssade hem nu. Jag är hur glad som helst att allt har ordnat sig nu. Jag hoppas det iallfall och det känns som så. Men vi får helt enkelt hålla tummarna :)

Nu är det snart skola och jag måste sova. hejdå

P.s Isabelle "Isaballe" Friberg är min bästa kompis och hon kommer alltid att vara det, vi blev även snoppkompsar i helgen. Trevlans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback