Jävla dåligt!

Idag är allt jätte dåligt, mår rent bajskorvigt!
Jag vet inte varför, men jag mår verkligen bajs..
Det är jobbigt, jätte för jag vill ju lixom inte må dåligt!

Igår lekte jag med isabelle Friberg. Vi åkte till Borensberg,
Där skulle issa träffa alla sina klasskamrater typ, det var kul!
Sverker (A)

Bygghorvarning
Alkovarning
Knullvarning
Snobbvarning

Tack för den xD

Bussen hem från resecentrum var roligaste bussturen jag har varit med om.
Jag bella maria och issa satt och skrek av garv, jag har aldrig skrattat så mycket!
Bra alexandra annars!

Imorgon ska jag hem till mamma. jag hälsade på henne igår. Vi har köpt en läskmaskin (?)
gott var det iallafall xD
Häj häj ska spela Sims 2 nattliv , fett jälva skojj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback